HyperMedia kupuje podíl v portálu TopRecepty.cz
Společnost HyperMedia, která provozuje řadu
úspěšných portálů a katalogů, získala 20% obchodní podíl portálu
TopRecepty.cz. V rámci nové akvizice HyperMedia získá možnost nabízet
reklamní prostor na specializovaném webu s rozsáhlým katalogem receptů.
Klienti společnosti tak získají možnost cíleně oslovit zájemce o vaření
a gastronomii. Kupní cena podílu se vyšplhala na 3 miliony korun.
Portál TopRecepty.cz je na českém trhu druhým nejnavštěvovanějším
webem s kuchařskou tematikou. Společnost HyperMedia tak rozšířila
portfolio svých úspěšných internetových projektů o oblast gastronomie.
Společnost bude svým klientům na kuchařském portálu nabízet inzertní
prostor s novou a rozsáhlou cílovou skupinu potenciálních zákazníků.
"Díky akvizici portálu TopRecepty.cz výrazně rozšíříme cílovou
skupinu našich uživatelů. Akvizice si velice ceníme také proto, že
podobný portál jsme dosud v nabídce neměli. Naši klienti budou moci
inzerovat na portálu, který měsíčně navštěvují stovky tisíc zájemců
o vaření," uvedl Petr Beneš, výkonný ředitel společnosti HyperMedia,
která na českém internetu i v zahraničí provozuje celou řadu
úspěšných webů a portálů. "Věříme, že se nám jej ve spolupráci se
stávajícím managementem podaří přeměnit v jedničku na českém
internetu mezi kuchařskými weby," doplnil Beneš.
Podle statistik Sdružení pro internetovou reklamu portál TopRecepty.cz
navštívilo v únoru 2012 přes 500 000 reálných uživatelů. Průměrná
měsíční návštěvnost portálu loni činila 422 678 RU, což je o 140 %
více než v roce 2009. Portál v současné době obsahuje přes 20 000
receptů, které sem mohou vkládat registrovaní čtenáři. "Spolupráci se
společností HyperMedia jsme zvolili především díky jejím obchodním
zkušenostem jak v ČR, tak i v dalších zemích Evropy, kam chceme s naším
projektem expandovat. TopRecepty.cz budeme společně dále rozvíjet a
věřím, že díky našemu úsilí dosáhneme zajímavých výsledků," uvedl
Libor Hoření z portálu TopRecepty.cz.
Žádné komentáře:
Okomentovat