Asistenční centrum – 16 let kvalitních služeb spokojeným klientům
 Společnost Asistenční centrum, a.s. patří k 
 nejvýznamnějším poradenským firmám v České republice. Již od roku  1996
 se  úspěšně specializuje na problematiku strategického a ekonomického  
 poradenství při získávání dotací, grantů a finanční pomoci pro rozvoj  
 firem, krajů, obcí, škol a neziskové sféry. Ve své činnosti se  zaměřuje
 také na získávání dotací pro klienty. Mimo služby spojené přímo s
 čerpáním  podpor připravuje Asistenční centrum, a.s. také  klientům
 strategické  rozvojové dokumenty a poskytuje ekonomické, finanční  a
 marketingové  poradenství.
      Již od samotného vzniku společnosti Asistenční  centrum, a.s. působí
 ve  vedení firmy a jejích statutárních orgánech Ing. František  Jochman,
 přičemž  v posledních třech letech na postu nejvyšším, jako  předseda
 představenstva  a ředitel společnosti. Kromě práce ve vrcholové
 manažerské funkci v  Asistenčním centru využívá své dlouholeté
 zkušenosti František Jochman i v  Radě pro rozvoj lidských  zdrojů
 Ústeckého kraje, dále je předsedou Krajské  hospodářské komory
 Ústeckého kraje a stejnou funkci zastává i v rámci  Okresní  hospodářské
 komory v Lounech.
      Ve své činnosti se Asistenční centrum, a.s.  zaměřuje především na
 získávání  dotací zejména pro některé oblasti, jakými jsou  rozvoj
 podnikání, výzkum,  vývoj a inovace, vzdělanost a školství,  příliv
 investic, vznik nových  pracovních míst, infrastruktura měst a  obcí,
 cestovní ruch a regionální  rozvoj. Navíc Asistenční centrum, a.s.  mimo
 služby spojené přímo s čerpáním  dotací poskytuje ekonomické,
 finanční a marketingové poradenství nejen svým  klientům a  připravuje
 strategickou dokumentaci. Není divu, že většina  zákaznických  subjektů
 tuto „komplexní" službu velice ráda využívá, takový  úplný  servis
 má bezesporu své velké přednosti a výhody.  
      Jestliže se dnes čím dál více hovoří v souvislosti  s Asistenčním
 centrem,  a.s. o úspěšnosti projektů jeho klientů, je třeba se i
 pozastavit nad tím,  jaké faktory na tyto vysoce pozitivní výsledky  mají
 největší vliv.  Společnost si před časem provedla hloubkovou  analýzu
 faktorů a mechanismů  vedoucích k úspěšnosti. Na prvním místě je,  jak
 se ukázalo, individuální  přístup k potřebám klientů, proniknutí  do
 hloubky jejich potřeb i možností  a vypracování projektu prakticky  „na
 klíč". Svou velkou roli při  individuální práci s klienty má i
 zkušenost Asistenčního centra, a.s. při  zhodnocování  praktických
 zkušeností ze stovek úspěšných projektů a následné  hledání
 efektivních a ověřených postupů, které se osvědčily již dříve. 
 Bezesporu klíčovým parametrem je pak vysoká kvalita zpracování výstupů  a
 taktéž flexibilní a okamžité reagování na změny v dotační politice EU
 a ČR.
      Činnost společnosti se musí řídit závaznými  normami a pravidly.
 Garancí  takového přístupu je i skutečnost, že Asistenční centrum,  a.s.
 je držitelem  certifikátu ČSN EN ISO 9001:2009 a 10006:2004 pro  oblast
 „Poskytování  služeb v oblasti dotačního poradenství, zpracování
 projektů pro získávání  dotací a realizace projektů".
      Rozhodujícím faktorem v úspěšné činnosti  Asistenčního centra, a.s.
 je však  čtyřicetičlenný odborný tým složený ze specialistů s
 bohatými praktickými  zkušenostmi. Dá se hovořit o tom, že  představuje
 jeden z největších týmů v  České republice se zaměřením na  oblast
 veřejných podpor. Naprostou  samozřejmostí je i skutečnost, že  pracovníci
 Asistenčního centra, a.s. jsou  držiteli certifikátů Ministerstva  pro
 místní rozvoj na přípravu  strukturálních fondů a jsou také  členy
 Národního registru poradců agentury  CzechInvest. Efektivnost a  kvalita
 služeb Asistenčního centra, a.s. se dá  snadno doložit více než  900
 úspěšnými projekty. Za tím vším stojí významný  úspěch - klienti
 Asistenčního centra, a.s. tak získali přes 9 miliard Kč na   realizaci
 svých rozvojových záměrů.
      Asistenční centrum, a.s. spolupracuje s bruselskou  kanceláří
 europoslance  Richarda Falbra, působícího ve Výboru pro regionální  rozvoj
 EP, který je  též odpovědný za strukturální fondy EU. K hlavním
 partnerům Asistenčního  centra, a.s. se řadí Hospodářská komora  ČR,
 Svaz průmyslu a dopravy ČR,  Asociace inovačního podnikání,  Asociace
 výzkumných organizací a Unie  školských asociací ČR dále Agentura  pro
 podporu podnikání a investic  CzechInvest, euroregiony, krajské úřady  a
 ministerstva ČR. Strategickým  partnerem společnosti v oblasti  finančního a
 ekonomického poradenství je  Československá obchodní banka, a.s.
      Asistenční centrum, a.s. již 16 let poskytuje svým  klientům vysoce
 kvalitní  a fundované služby, podložené jednak bohatými zkušenostmi  a
 úspěšnými  realizacemi stovek nejrůznějších projektů, a dále  velkou
 profesionalitou  týmu, který se tříbil a formoval též mnoho let.  Působí
 ve dvanácti  pobočkách - regionálních kanceláří, které najdeme  vedle
 zmíněného Mostu  také v Praze, Hradci Králové, Ostravě,  Olomouci,
 Hodoníně, Brně, Jihlavě,  Českých Budějovicích, Plzni, Chebu a  Liberci.
      Za úspěchy a kvalitními výsledky však nestojí jen  a jen erudice a 
 schopnosti pracovníků Asistenčního centra, a.s. Je také třeba  připomenout
 dobré kontakty, vazby a vztahy vedení Asistenčního centra a.s. s 
 nejrůznějšími institucemi, orgány i jednotlivci, u nichž má Asistenční  
 centrum, a.s. dobré renomé. Kvalitní image, obrazně řečeno, otevírá
 dveře i  tam, kde se to ostatním ne vždy podaří na první pokus. A  právě
 i to je  cenná přidaná hodnota, kterou klienti Asistenčního centra,  a.s.
 dostávají  jaksi navíc. Díky výsledkům i úspěchům za 16 let  působení
 Asistenčního  centra, a.s. v České republice!
      Kontakt:
      Asistenční centrum, a.s.
      Sportovní 3302, 434 01 MOST
      Tel.: +420 476 105 840
       info@asistencnicentrum.cz
 
Žádné komentáře:
Okomentovat