Počet zobrazení stránky

středa 4. dubna 2012

Asistenční centrum – 16 let kvalitních služeb spokojeným klientům

Asistenční centrum – 16 let kvalitních služeb spokojeným klientům
 
Společnost Asistenční centrum, a.s. patří k
nejvýznamnějším poradenským firmám v České republice. Již od roku 1996
se  úspěšně specializuje na problematiku strategického a ekonomického
poradenství při získávání dotací, grantů a finanční pomoci pro rozvoj
firem, krajů, obcí, škol a neziskové sféry. Ve své činnosti se zaměřuje
také na získávání dotací pro klienty. Mimo služby spojené přímo s
čerpáním  podpor připravuje Asistenční centrum, a.s. také klientům
strategické  rozvojové dokumenty a poskytuje ekonomické, finanční a
marketingové  poradenství.
    
     Již od samotného vzniku společnosti Asistenční centrum, a.s. působí
ve  vedení firmy a jejích statutárních orgánech Ing. František Jochman,
přičemž  v posledních třech letech na postu nejvyšším, jako předseda
představenstva  a ředitel společnosti. Kromě práce ve vrcholové
manažerské funkci v  Asistenčním centru využívá své dlouholeté
zkušenosti František Jochman i v  Radě pro rozvoj lidských zdrojů
Ústeckého kraje, dále je předsedou Krajské  hospodářské komory
Ústeckého kraje a stejnou funkci zastává i v rámci  Okresní hospodářské
komory v Lounech.
    
     Ve své činnosti se Asistenční centrum, a.s. zaměřuje především na
získávání  dotací zejména pro některé oblasti, jakými jsou rozvoj
podnikání, výzkum,  vývoj a inovace, vzdělanost a školství, příliv
investic, vznik nových  pracovních míst, infrastruktura měst a obcí,
cestovní ruch a regionální  rozvoj. Navíc Asistenční centrum, a.s. mimo
služby spojené přímo s čerpáním  dotací poskytuje ekonomické,
finanční a marketingové poradenství nejen svým  klientům a připravuje
strategickou dokumentaci. Není divu, že většina  zákaznických subjektů
tuto „komplexní" službu velice ráda využívá, takový  úplný servis
má bezesporu své velké přednosti a výhody. 
    
     Jestliže se dnes čím dál více hovoří v souvislosti s Asistenčním
centrem,  a.s. o úspěšnosti projektů jeho klientů, je třeba se i
pozastavit nad tím,  jaké faktory na tyto vysoce pozitivní výsledky mají
největší vliv.  Společnost si před časem provedla hloubkovou analýzu
faktorů a mechanismů  vedoucích k úspěšnosti. Na prvním místě je, jak
se ukázalo, individuální  přístup k potřebám klientů, proniknutí do
hloubky jejich potřeb i možností  a vypracování projektu prakticky „na
klíč". Svou velkou roli při  individuální práci s klienty má i
zkušenost Asistenčního centra, a.s. při  zhodnocování praktických
zkušeností ze stovek úspěšných projektů a následné  hledání
efektivních a ověřených postupů, které se osvědčily již dříve.
Bezesporu klíčovým parametrem je pak vysoká kvalita zpracování výstupů a
taktéž flexibilní a okamžité reagování na změny v dotační politice EU
a ČR.
    
     Činnost společnosti se musí řídit závaznými normami a pravidly.
Garancí  takového přístupu je i skutečnost, že Asistenční centrum, a.s.
je držitelem  certifikátu ČSN EN ISO 9001:2009 a 10006:2004 pro oblast
„Poskytování  služeb v oblasti dotačního poradenství, zpracování
projektů pro získávání  dotací a realizace projektů".
    
     Rozhodujícím faktorem v úspěšné činnosti Asistenčního centra, a.s.
je však  čtyřicetičlenný odborný tým složený ze specialistů s
bohatými praktickými  zkušenostmi. Dá se hovořit o tom, že představuje
jeden z největších týmů v  České republice se zaměřením na oblast
veřejných podpor. Naprostou  samozřejmostí je i skutečnost, že pracovníci
Asistenčního centra, a.s. jsou  držiteli certifikátů Ministerstva pro
místní rozvoj na přípravu  strukturálních fondů a jsou také členy
Národního registru poradců agentury  CzechInvest. Efektivnost a kvalita
služeb Asistenčního centra, a.s. se dá  snadno doložit více než 900
úspěšnými projekty. Za tím vším stojí významný  úspěch - klienti
Asistenčního centra, a.s. tak získali přes 9 miliard Kč na  realizaci
svých rozvojových záměrů.
    
     Asistenční centrum, a.s. spolupracuje s bruselskou kanceláří
europoslance  Richarda Falbra, působícího ve Výboru pro regionální rozvoj
EP, který je  též odpovědný za strukturální fondy EU. K hlavním
partnerům Asistenčního  centra, a.s. se řadí Hospodářská komora ČR,
Svaz průmyslu a dopravy ČR,  Asociace inovačního podnikání, Asociace
výzkumných organizací a Unie  školských asociací ČR dále Agentura pro
podporu podnikání a investic  CzechInvest, euroregiony, krajské úřady a
ministerstva ČR. Strategickým  partnerem společnosti v oblasti finančního a
ekonomického poradenství je  Československá obchodní banka, a.s.
    
     Asistenční centrum, a.s. již 16 let poskytuje svým klientům vysoce
kvalitní  a fundované služby, podložené jednak bohatými zkušenostmi a
úspěšnými  realizacemi stovek nejrůznějších projektů, a dále velkou
profesionalitou  týmu, který se tříbil a formoval též mnoho let. Působí
ve dvanácti  pobočkách - regionálních kanceláří, které najdeme vedle
zmíněného Mostu  také v Praze, Hradci Králové, Ostravě, Olomouci,
Hodoníně, Brně, Jihlavě,  Českých Budějovicích, Plzni, Chebu a Liberci.
     Za úspěchy a kvalitními výsledky však nestojí jen a jen erudice a
schopnosti pracovníků Asistenčního centra, a.s. Je také třeba připomenout
dobré kontakty, vazby a vztahy vedení Asistenčního centra a.s. s
nejrůznějšími institucemi, orgány i jednotlivci, u nichž má Asistenční
centrum, a.s. dobré renomé. Kvalitní image, obrazně řečeno, otevírá
dveře i  tam, kde se to ostatním ne vždy podaří na první pokus. A právě
i to je  cenná přidaná hodnota, kterou klienti Asistenčního centra, a.s.
dostávají  jaksi navíc. Díky výsledkům i úspěchům za 16 let působení
Asistenčního  centra, a.s. v České republice!
    
     Kontakt:
     Asistenční centrum, a.s.
     Sportovní 3302, 434 01 MOST
     Tel.: +420 476 105 840
     info@asistencnicentrum.cz
   

Žádné komentáře:

Okomentovat