Společnost Asistenční centrum, a.s. patří k
nejvýznamnějším poradenským firmám v České republice. Již od roku 1996
se úspěšně specializuje na problematiku strategického a ekonomického
poradenství při získávání dotací, grantů a finanční pomoci pro rozvoj
firem, krajů, obcí, škol a neziskové sféry. Ve své činnosti se zaměřuje
také na získávání dotací pro klienty. Mimo služby spojené přímo s
čerpáním podpor připravuje Asistenční centrum, a.s. také klientům
strategické rozvojové dokumenty a poskytuje ekonomické, finanční a
marketingové poradenství.
Již od samotného vzniku společnosti Asistenční centrum, a.s. působí
ve vedení firmy a jejích statutárních orgánech Ing. František Jochman,
přičemž v posledních třech letech na postu nejvyšším, jako předseda
představenstva a ředitel společnosti. Kromě práce ve vrcholové
manažerské funkci v Asistenčním centru využívá své dlouholeté
zkušenosti František Jochman i v Radě pro rozvoj lidských zdrojů
Ústeckého kraje, dále je předsedou Krajské hospodářské komory
Ústeckého kraje a stejnou funkci zastává i v rámci Okresní hospodářské
komory v Lounech.
Ve své činnosti se Asistenční centrum, a.s. zaměřuje především na
získávání dotací zejména pro některé oblasti, jakými jsou rozvoj
podnikání, výzkum, vývoj a inovace, vzdělanost a školství, příliv
investic, vznik nových pracovních míst, infrastruktura měst a obcí,
cestovní ruch a regionální rozvoj. Navíc Asistenční centrum, a.s. mimo
služby spojené přímo s čerpáním dotací poskytuje ekonomické,
finanční a marketingové poradenství nejen svým klientům a připravuje
strategickou dokumentaci. Není divu, že většina zákaznických subjektů
tuto „komplexní" službu velice ráda využívá, takový úplný servis
má bezesporu své velké přednosti a výhody.
Jestliže se dnes čím dál více hovoří v souvislosti s Asistenčním
centrem, a.s. o úspěšnosti projektů jeho klientů, je třeba se i
pozastavit nad tím, jaké faktory na tyto vysoce pozitivní výsledky mají
největší vliv. Společnost si před časem provedla hloubkovou analýzu
faktorů a mechanismů vedoucích k úspěšnosti. Na prvním místě je, jak
se ukázalo, individuální přístup k potřebám klientů, proniknutí do
hloubky jejich potřeb i možností a vypracování projektu prakticky „na
klíč". Svou velkou roli při individuální práci s klienty má i
zkušenost Asistenčního centra, a.s. při zhodnocování praktických
zkušeností ze stovek úspěšných projektů a následné hledání
efektivních a ověřených postupů, které se osvědčily již dříve.
Bezesporu klíčovým parametrem je pak vysoká kvalita zpracování výstupů a
taktéž flexibilní a okamžité reagování na změny v dotační politice EU
a ČR.
Činnost společnosti se musí řídit závaznými normami a pravidly.
Garancí takového přístupu je i skutečnost, že Asistenční centrum, a.s.
je držitelem certifikátu ČSN EN ISO 9001:2009 a 10006:2004 pro oblast
„Poskytování služeb v oblasti dotačního poradenství, zpracování
projektů pro získávání dotací a realizace projektů".
Rozhodujícím faktorem v úspěšné činnosti Asistenčního centra, a.s.
je však čtyřicetičlenný odborný tým složený ze specialistů s
bohatými praktickými zkušenostmi. Dá se hovořit o tom, že představuje
jeden z největších týmů v České republice se zaměřením na oblast
veřejných podpor. Naprostou samozřejmostí je i skutečnost, že pracovníci
Asistenčního centra, a.s. jsou držiteli certifikátů Ministerstva pro
místní rozvoj na přípravu strukturálních fondů a jsou také členy
Národního registru poradců agentury CzechInvest. Efektivnost a kvalita
služeb Asistenčního centra, a.s. se dá snadno doložit více než 900
úspěšnými projekty. Za tím vším stojí významný úspěch - klienti
Asistenčního centra, a.s. tak získali přes 9 miliard Kč na realizaci
svých rozvojových záměrů.
Asistenční centrum, a.s. spolupracuje s bruselskou kanceláří
europoslance Richarda Falbra, působícího ve Výboru pro regionální rozvoj
EP, který je též odpovědný za strukturální fondy EU. K hlavním
partnerům Asistenčního centra, a.s. se řadí Hospodářská komora ČR,
Svaz průmyslu a dopravy ČR, Asociace inovačního podnikání, Asociace
výzkumných organizací a Unie školských asociací ČR dále Agentura pro
podporu podnikání a investic CzechInvest, euroregiony, krajské úřady a
ministerstva ČR. Strategickým partnerem společnosti v oblasti finančního a
ekonomického poradenství je Československá obchodní banka, a.s.
Asistenční centrum, a.s. již 16 let poskytuje svým klientům vysoce
kvalitní a fundované služby, podložené jednak bohatými zkušenostmi a
úspěšnými realizacemi stovek nejrůznějších projektů, a dále velkou
profesionalitou týmu, který se tříbil a formoval též mnoho let. Působí
ve dvanácti pobočkách - regionálních kanceláří, které najdeme vedle
zmíněného Mostu také v Praze, Hradci Králové, Ostravě, Olomouci,
Hodoníně, Brně, Jihlavě, Českých Budějovicích, Plzni, Chebu a Liberci.
Za úspěchy a kvalitními výsledky však nestojí jen a jen erudice a
schopnosti pracovníků Asistenčního centra, a.s. Je také třeba připomenout
dobré kontakty, vazby a vztahy vedení Asistenčního centra a.s. s
nejrůznějšími institucemi, orgány i jednotlivci, u nichž má Asistenční
centrum, a.s. dobré renomé. Kvalitní image, obrazně řečeno, otevírá
dveře i tam, kde se to ostatním ne vždy podaří na první pokus. A právě
i to je cenná přidaná hodnota, kterou klienti Asistenčního centra, a.s.
dostávají jaksi navíc. Díky výsledkům i úspěchům za 16 let působení
Asistenčního centra, a.s. v České republice
Žádné komentáře:
Okomentovat