Počet zobrazení stránky

pátek 13. září 2013

Yum! Brands a Aguilera zahajují kampaň World Hunger Relief

Yum! Brands a Aguilera zahajují kampaň World Hunger Relief

    Společnost
Yum! Brands, KFC, Pizza Hut a Taco Bell zahajují kampaň proti hladu ve světě
World Hunger Relief. Mluvčí iniciativy je Christina Aguilera, která se
představí v nové sociální reklamě.
    Aguilera použije svůj silný hlas, aby pomohla téměř miliardě
hladovějících na celém světě
    Společnost Yum! Brands (burzovní index NYSE: YUM), mateřská společnost
firem KFC, Pizza Hut a Taco Bell, dnes oznámila, že zahajuje svou
každoroční kampaň proti hladu ve světě World Hunger Relief. V jejím čele
stojí několikanásobná držitelka ceny Grammy Christina Aguilera, která
účinkuje v nové sociální reklamě.
    Podle Organizace spojených národů je ve světe téměř miliarda
hladovějících. Kampaň proti hladu ve světě World Hunger Relief
společnosti Yum! Brands je největší světovou iniciativou v privátním
sektoru, která bojuje proti hladu ve světě. Hnutí zahrnuje více než 130
zemí a oblastí, více než 39 000 restaurací KFC, Pizza Hut a Taco Bell a
téměř 1,5 milionu zaměstnanců. Iniciativa byla zahájena v roce 2007 jako
snaha o zvýšení povědomí, dobrovolnictví a finančních prostředků pro
Světový potravinový program OSN a další programy bojující proti hladu ve
světě.
    Nová sociální reklama obsahuje záběry z nedávné návštěvy Aguilery
ve Rwandě, kde byla svědkem důsledků hladu na vlastní oči a pomáhala
potřebným v programech potravinové pomoci. Aguilera rozdávala jídlo
hladovým dětem, které denně nachodí kilometry na cestách do školy, aby
dostaly teplé jídlo v rámci potravinových programů WFP ve školách. Jela
rovněž do uprchlického tábora, kde žije více než 18 000 lidí v malých
vlastnoručně vyrobených chýších. V táboře trávila čas s matkami a
dětmi a vyslechla, jak unikly násilí v Demokratické republice Kongo.
Inspirativní píseň Aguilery “Light Up the Sky,” je součástí patnácti
a třicetivteřinových verzí sociální reklamy, která se bude vysílat od
tohoto měsíce v televizi a na internetu.
    Kromě nové sociální reklamy zvyšuje Aguilera povědomí o problému
prostřednictvím plakátů kampaně proti hladu World Hunger Relief v
restauracích KFC, Pizza Hut a Taco Bell s citátem “Společně máme moc
zachránit životy a pohnout se od hladu k naději,” plus další aktivity v
oblasti reklamy a internetu, jako jsou například internetové stránky
kampaně HungertoHope.com. Zpěvačka je hlavní mluvčí kampaně World Hunger
Relief společnosti Yum! Brands od roku 2009 a její účast pomohla získat
miliony na program boje proti hladu WFP a další programy potravinové pomoci.
Pracuje rovněž jako “Vyslankyně boje proti hladu” kampaně WFP, v rámci
které cestovala na mise do Guatemaly, na Haiti a do Rwandy.
    “Osud mnoha hladovějících matek a dětí, se kterými jsem se ve
Rwandě setkala, se mě hluboce dotkl,” řekla Aguilera. “Mým cílem v
rámci kampaně World Hunger Relief společnosti Yum! Brands je inspirovat co
nejvíce lidí, aby přispěli a pomohli dát milionům hladovějících dětí
naději. Je důležité, aby lidé věděli, že za pouhých 25 centů denně
můžeme nakrmit dítě ve škole a být součástí řešení,” řekla
Aguilera.
    “Věříme, že je to pro nás privilegium a máme zodpovědnost, abychom
udělali všechno pro zmírnění hladu ve světě a záchranu životů,”
řekl David Novak, předseda představenstva a generální ředitel společnosti
Yum! Brands, Inc. “Christina je vynikající mluvčí kampaně World Hunger
Relief, pomáhá nám zvyšovat povědomí ve světě a inspirovat lidi, aby se
zapojili. Jsme rovněž vděčni za důležitou běžnou práci, kterou
Světový potravinový program dělá každý den, aby nasytil miliony
hladovějících matek a dětí v rozvojových zemích. Jsem pyšný zejména na
1,5 milionu partnerů, franšízantů a jejich rodin, kteří dobrovolně
pracují ve svých místních komunitách, aby pomohli řešit tento
problém,” řekl Novak.
    “Jsme rádi, že dlouhodobě spolupracujeme se společností Yum! Brands a
její kampaní boje proti hladu World Hunger Relief,” řekla Ertharin
Cousinová, výkonná ředitelka Světového potravinového programu WFP. “V
rámci kampaně jsme poskytli miliony jídel chudým hladovějícím a dokázali
jsme tak, že i nejmenší individuální příspěvek může pomoci změnit
život.”
    Od svého zahájení v roce 2007 získala kampaň boje proti hladu ve
světě World Hunger Relief společnosti Yum! Brands téměř 150 milionů
amerických dolarů pro Světový potravinový program a další organizace,
které bojují proti hladu ve světě. Pomáhá poskytovat zhruba 600 milionů
jídel a zachránit životy milionů lidí ve vzdálených koutech světa.
Téměř 1,5 milionu zaměstnanců společnosti, franšízantů a jejich rodin
odpracovali dobrovolně miliony hodin při pomoci hladovějícím na celém
světě. V roce 2012 udělila organizace Světový potravinový program USA
Aguileře a Novakovi na Ministerstvu zahraničí cenu George McGovern Leadership
Award za jejich úsilí v boji proti hladu ve světě.
    Hlad a podvýživa představují nejdůležitější rizika pro zdraví ve
světě, větší než AIDS, malárie a tuberkulóza dohromady. Hlavní
příčiny hladu ve světě zahrnují přírodní katastrofy, konflikty,
chudobu, chabou zemědělskou infrastrukturu a nadměrné využívání
životního prostředí.
    Zákazníci mohou navštívit internetové stránky HungertoHope.com,
přispět v restauracích KFC, Pizza Hut a Taco Bell po celém světě (není
nutné zde nakupovat - viz kalendář kampaně v USA) nebo poslat zprávu ve
znění “WHR” na číslo 90999. Každý americký dolar získaný v rámci
kampaně půjde přímo na aktivity WFP v boji proti hladu ve světě. Za jeden
americký dolar poskytneme čtyři jídla pro hladové děti ve školách.
    Společnost Yum! plánuje získat dalších téměř 50 milionů amerických
dolarů prostřednictvím sociální reklamy, reklamy, komunikací s
veřejností, internetové komunikace a plakátů v restauracích. Zaměstnanci
a franšízanti společnosti budou dobrovolně pracovat po celém světě pro
agentury bojující proti hladu, potravinové banky, výdejny jídel a v oblasti
získávání přispěvovatelů.
    Společnost Yum! bojuje proti hladu i v USA prostřednictvím svého
programu Harvest. Od svého spuštění před více než dvaceti lety se program
Harvest stal největším programem potravinové pomoci na světě.
Prostřednictvím programu Harvest věnovala společnost Yum! téměř 72 a půl
tisíce tun (160 milionů liber) potravin v hodnotě více než 700 milionů
amerických dolarů lidem ohroženým hladem v USA. Společnost je také
hlavním sponzorem programu potravinové pomoci Dare to Care Food Bank v
Louisville již 11 let, a za tuto dobu věnovala této místní organizaci více
než 11 milionů amerických dolarů.
    Kalendář kampaně: Podzimní kampaň World Hunger Relief vypukne ve
Spojených státech amerických v restauracích Pizza Hut 22. září, Taco Bell
26. září a KFC 30. září.
    Připojte se k hnutí prostřednictvím sociálních sítí na adrese
#letsendhunger @WldHungerRelief @yumbrands.
    Společnost Yum! Brands, Inc., se sídlem ve městě Louisville v americkém
státě Kentucky, provozuje více než 39 000 restaurací ve více než 130
zemích a oblastech. Společnost Yum! zaujímá 201. příčku v žebříčku
500 časopisu Fortune s tržbami více než 13 miliard amerických dolarů v
roce 2012 a v roce 2013 se umístila mezi sto nejlepšími firmami podle
časopisu společenské odpovědnosti Corporate Responsibility Magazine.
Restaurace pod značkami KFC, Pizza Hut a Taco Bell zaujímají přední místa
v oblasti kuřecích specialit, pizzy a mexické kuchyně. Mimo Spojené státy
amerických otevřela společnost Yum! Brands více než pět nových
restaurací denně a je tak jedničkou v mezinárodním rozvoji maloobchodu.
    WFP je největší humanitární agentura na světě, která bojuje proti
hladu. V loňském roce poskytla více než 97 milionům lidí ve více než 80
zemích potravinovou pomoc. Více informací naleznete na internetové adrese
www.wfp.org.
   

Žádné komentáře:

Okomentovat