Veletrh personalistiky se uskuteční v Brně a v Praze
Personalistika je klíčovou činností
každé firmy a instituce - říká se, že ve 21. století rozhodne o úspěchu
či neúspěchu ve stále rostoucí konkurenci. Pro personalisty a management
firem je určen nový veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod, který
se uskuteční 24. září 2013 v Brně ve Wannieck Gallery a o týden později
1. října 2013 v Praze v hotelu Diplomat.
Jak vznikla myšlenka uspořádat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých
výhod v Brně a Praze?
Na Moravě se dosud nekonala veletržní a doprovodná konferenční akce
zaměřená na personalistiku a určená personalistům a managementu firem.
Přitom firem s 25 a více zaměstnanci je zde deset tisíc - lze proto
předvídat zájem o akci. V Praze jsou obdobné akce zaměřeny na největší
podniky a státní správu - cílíme i do segmentu středních a aktivních
menších firem. I v Čechách je těchto firem cca. patnáct tisíc.
Potenciální okruh personalistů a vedení firem je tedy značný.
Září je obdobím, kdy podniky začínají plánovat na další rok - to
se týká i personalistiky, odměňování a zaměstnaneckých výhod. Je to
správný čas nabídnout řešení a služby, aby mohly být do plánů
zapracovány.
Jaký je formát akce?
Jsme si vědomi, že není čas pobývat několik dnů mimo firmu - Personal
& Benefit trvá vždy jen jeden den. Není také doba na nákladné akce -
Personal & Benefit patří do rozvíjející se kategorie low-cost veletrhů s
jednoduchými podmínkami a jednacími místy. V tomto formátu již řadu let
úspěšně funguje veletrh Svět reklamy, který se koná souběžně a
poskytuje veletrhu personalistiky startovací a organizační zázemí. Souběh
obou veletrhů pak vytváří byznys akci, která je atraktivní kromě
personalistů a marketingových manažerů i pro management a majitele firem.
Jaké jsou doprovodné a konferenční aktivity veletrhu?
Konferenční aktivity jsou opravdu rozsáhlé - veletrh personalistiky
chápeme jako veletrh myšlenek, podnětů a řešení a těm je třeba dát
prostor nejen ve formě výstavního stánku. Souběžně se bude konat až pět
doprovodných programů. Pro personalisty je připraveno Personal Café s
pestrou paletou témat, které si přijdou poslechnout ti návštěvníci, pro
které je dané téma právě aktuální. Soustředěnému náhledu do
diskutovaného a rostoucího trendu monitoringu je věnována konference
Důvěřuj & Prověřuj. Oblíbeným programem je koučovací zóna,
vystavovatelé mají možnost uspořádat firemní prezentace. A v závěru
veletrhu určitě zaujme téma aktuální pro každého z nás - Konec
prokrastinace - živě s Petrem Ludwigem, autorem stejnojmenného bestselleru o
chorobném odkládání povinností.
Co účast či návštěva na veletrhu Personal & Benefit přinese?
Na počátku každého obchodu stojí kontakt, vzbuzení zájmu, předání
podkladů, na které pak naváže obchodní práce a uzavření kontraktu - toto
chce Personal & Benefit umožnit vystavovatelům. Personalisté a vedení firem
by pak měli získat nové myšlenky, nápady a podněty, jak personalistiku a
péči o zaměstnance ve své firmě rozvíjet a směřovat a kdo jim k tomu
může být nápomocen.
Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?
Veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit se
koná 24. září 2013 v prostorách Wannieck Gallery v Brně, která se
nachází hned vedle OC Vaňkovka a v blízkosti autobusového i vlakového
nádraží. O týden později 1. října 2013 se koná Personal & Benefit v
hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra
Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě
místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do
17 hodin.
Personalistika je klíčovou činností
každé firmy a instituce - říká se, že ve 21. století rozhodne o úspěchu
či neúspěchu ve stále rostoucí konkurenci. Pro personalisty a management
firem je určen nový veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod, který
se uskuteční 24. září 2013 v Brně ve Wannieck Gallery a o týden později
1. října 2013 v Praze v hotelu Diplomat.
Jak vznikla myšlenka uspořádat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých
výhod v Brně a Praze?
Na Moravě se dosud nekonala veletržní a doprovodná konferenční akce
zaměřená na personalistiku a určená personalistům a managementu firem.
Přitom firem s 25 a více zaměstnanci je zde deset tisíc - lze proto
předvídat zájem o akci. V Praze jsou obdobné akce zaměřeny na největší
podniky a státní správu - cílíme i do segmentu středních a aktivních
menších firem. I v Čechách je těchto firem cca. patnáct tisíc.
Potenciální okruh personalistů a vedení firem je tedy značný.
Září je obdobím, kdy podniky začínají plánovat na další rok - to
se týká i personalistiky, odměňování a zaměstnaneckých výhod. Je to
správný čas nabídnout řešení a služby, aby mohly být do plánů
zapracovány.
Jaký je formát akce?
Jsme si vědomi, že není čas pobývat několik dnů mimo firmu - Personal
& Benefit trvá vždy jen jeden den. Není také doba na nákladné akce -
Personal & Benefit patří do rozvíjející se kategorie low-cost veletrhů s
jednoduchými podmínkami a jednacími místy. V tomto formátu již řadu let
úspěšně funguje veletrh Svět reklamy, který se koná souběžně a
poskytuje veletrhu personalistiky startovací a organizační zázemí. Souběh
obou veletrhů pak vytváří byznys akci, která je atraktivní kromě
personalistů a marketingových manažerů i pro management a majitele firem.
Jaké jsou doprovodné a konferenční aktivity veletrhu?
Konferenční aktivity jsou opravdu rozsáhlé - veletrh personalistiky
chápeme jako veletrh myšlenek, podnětů a řešení a těm je třeba dát
prostor nejen ve formě výstavního stánku. Souběžně se bude konat až pět
doprovodných programů. Pro personalisty je připraveno Personal Café s
pestrou paletou témat, které si přijdou poslechnout ti návštěvníci, pro
které je dané téma právě aktuální. Soustředěnému náhledu do
diskutovaného a rostoucího trendu monitoringu je věnována konference
Důvěřuj & Prověřuj. Oblíbeným programem je koučovací zóna,
vystavovatelé mají možnost uspořádat firemní prezentace. A v závěru
veletrhu určitě zaujme téma aktuální pro každého z nás - Konec
prokrastinace - živě s Petrem Ludwigem, autorem stejnojmenného bestselleru o
chorobném odkládání povinností.
Co účast či návštěva na veletrhu Personal & Benefit přinese?
Na počátku každého obchodu stojí kontakt, vzbuzení zájmu, předání
podkladů, na které pak naváže obchodní práce a uzavření kontraktu - toto
chce Personal & Benefit umožnit vystavovatelům. Personalisté a vedení firem
by pak měli získat nové myšlenky, nápady a podněty, jak personalistiku a
péči o zaměstnance ve své firmě rozvíjet a směřovat a kdo jim k tomu
může být nápomocen.
Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?
Veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit se
koná 24. září 2013 v prostorách Wannieck Gallery v Brně, která se
nachází hned vedle OC Vaňkovka a v blízkosti autobusového i vlakového
nádraží. O týden později 1. října 2013 se koná Personal & Benefit v
hotelu Diplomat v Praze 6, který se nachází přímo na stanici metra
Dejvická. Právě dopravní komfort pro návštěvníky hrál při volbě
místa konání velkou roli. Otevírací hodiny jsou v obou případech od 9 do
17 hodin.
Žádné komentáře:
Okomentovat