Počet zobrazení stránky

čtvrtek 12. září 2013

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

Veletrh Svět reklamy bude letos v novém kabátě

      Každá firma potřebuje reklamu a
marketingovou komunikaci. A v každé firmě je člověk, který za reklamu
zodpovídá - vymýšlí strategii, zadává výrobu, připravuje reklamní
kampaně. A právě na tyto manažery cílí prezentační veletrh Svět
reklamy, který se uskuteční poosmé 24. září 2013 nově v prostorách
Wannieck Gallery a o týden později pošesté 1. října 2013 v hotelu Diplomat
v Praze.
    Svět reklamy inovuje - co je jinak?
    Veletrhy se stěhují do větších prostor. V Brně do atraktivního
prostoru Wannieck Gallery vedle populárního OC Vaňkovka, v Praze v hotelu
Diplomat se rozšíří o další nové výstavní a konferenční prostory.
    Osvědčený koncept nízkonákladového networkingového veletrhu
pořadatelé ze společnosti Omnis rozšiřují o další téma - souběžně,
ale prostorově odděleně se bude konat veletrh personalistiky a
zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Souběh vytváří atraktivní
byznys akci, jejíž návštěva je zajímavá jak pro marketéry a personalisty
větších firem, tak i svou komplexností pro management a majitele středních
a aktivních menších firem.
    Posílil se konferenční charakter veletrhů. Připraveny jsou 4 tematické
bloky. Různá aktuální a zajímavá témata si návštěvníci namixují
podle svých potřeb a preferencí.
    Největší změnou připravovaných veletrhů je rozšíření
konferenčních aktiv. Jaká témata letos návštěvníkům nabídnou?
    Konferenční aktivity se v předcházejících dvou letech staly opravdu
vyhledávanou součástí veletrhů. Letos jsou připraveny čtyři tematické
bloky nabité zajímavými tématy a fundovanými přednášejícím.
    A témata? Marketing na internetu a sociálních sítích - SEO, sociální
sítě, affiliate marketing, e-mailing, mobilní aplikace, e-shopy...
    Trendy v marketingu - design služeb, nízkonákladový a guerilla
marketing, firma v cloudu...
    Signmaking a netradiční reklama na tradičních místech. Pro grafiky
tematický blok k otázkám tvorby loga, web vs tisk materiály, právní
aspekty dle nového občanského zákoníku.
    Za zmínku také stojí doprovodné aktivity souběžně probíhajícího
veletrhu personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit.
Uskuteční se konference o monitoringu Důvěřuj & Prověřuj, Personal café
zahrnující program s pestrou nabídkou témat i koučovací zóna.
    Konkrétní témata, časový harmonogram i rezervační podmínky lze
najít na http://www.omnis.cz.
    Proč je výhodný pro návštěvu nebo vystavování na Světě reklamy
přelom září a října?
    Na podzim se rozbíhá ve firmách příprava marketingových plánů a
rozpočtů na rok 2014, případně se ještě ladí plány pro podzimní a
vánoční trh. Zářijový termín umožňuje získat nové kontakty a
inspiraci a tyto nové podněty zařadit do reklamních strategií.
Návštěvníci řeší problém, čím novým v reklamě překvapit, a
vystavovatelé zase potřebují být se svými produkty do těchto strategií
začleněni.
    Proč se veletrh koná na dvou místech?
    První dva ročníky veletrhu se konaly v Brně, neboť na Moravě reklamní
veletrh několik let chyběl. Návštěvníci brněnského veletrhu byli
převážně z Moravy a z Vysočiny, v menší míře z Prahy. Přitom Praha a
české kraje představují stejný, ne-li větší potenciál návštěvnosti.
Proto pořádáme už šestým rokem Svět reklamy na dvou místech a
vystavovatelé i návštěvníci si mohou vybrat podle regionu své působnosti.
Většina vystavovatelů volí oba termíny.
    Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?
    Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných
institucí, které ve velkém rozsahu adresně zveme. Převažují aktivní
obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl
reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z
reklamní branže hledající své subdodavatele.
    Co mi návštěva veletrhu může přinést?
    Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi,
představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost
pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se
objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu
najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy
by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška
prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit. Navíc získáte
spousty podnětů, inspirace a nových vědomostí na přenáškách a
seminářích.
    


Žádné komentáře:

Okomentovat