Sebastian Vettel se stane novým globálním vyslancem značky Braun
Kronberg (Německo) 26. srpna (PROTEXT/BusinessWire) - Braun a Vettel
spojují síly, aby inspirovali muže k uskutečnění svých snů
Firma BRAUN dnes hrdě oznámila, že Sebastian Vettel, trojnásobný
vítěz mistrovství světa ve Formuli 1, se stal novým globálním ambasadorem
špičkové značky v oblasti péče pro muže, BRAUN. Oznámení této skvělé
spolupráce signalizuje také spuštění globální kampaně firmy BRAUN s
názvem „Držte se svých snů“.
Toto oznámení bylo učiněno na okruhu Formule 1 ve Spa-Francorchamps, kde
Sebastian Vettel řekl: “Vyrůstal jsem se značkou Braun. Oba pocházíme ze
stejné spolkové republiky Hesse, takže jde skutečně o hluboké spojení.
Vždycky jsem byl ohromen, kolik technologií je v holicích strojcích Braun.
Je to jako ve Formuli 1, nejnovější technologie, nejlepší design a záruka
dlouhodobé životnosti. Dělají prostě to, co od nich očekáváte. Jsem
hrdý na to, že mohu být vyslancem pánské značky Braun.”
Lakis Vasileiadis, globální marketingový ředitel firmy Braun,
poznamenal: “Jsme opravdu nadšeni, že můžeme Sebastiana přivítat jako
našeho nového vyslance. Je to pozoruhodný muž, kterému se podařilo splnit
si své sny díky tvrdé práci, přípravě, vytrvalosti a špičkovým
výkonům. Je jedničkou ve svém sportu. Stejně jako Max Braun, náš
zakladatel, šel Sebastian neúnavně za svým cílem. Je inspirací pro
milióny mužů a ideální osobou pro zastupování značky Braun.”
Technický pokrok vždy začíná snem. Max Braun, zakladatel společnosti
Braun, snil o vytvoření prvního elektrického holicího strojku. A od té
doby firma BRAUN nikdy nepřestala vytvářet inovativní produkty. Firma BRAUN
snila o vytvoření první „pračky“ na holící strojky a později o
prvním holicím strojku, který by chladil vaší kůži. Dnes jsou tyto sny
skutečností, díky systémům Braun Clean & Renew™ a Braun °CoolTec.
Firma BRAUN se nechává inspirovat muži jako je Sebastian: člověk,
který toho hodně dosáhl, který si dokázal splnit svůj sen stát se vůbec
nejmladším mistrem světa Formule 1 na světě. Vasileiadis dodává:
“Stejným způsobem věříme ve sny a chápeme je. A nejenom sníme, ale
uvádíme sny v život. A naším cílem je také inspirovat ostatní ke
splnění svých snů.”
Sebastian bude tváří nové kampaně firmy BRAUN s názvem: “Držte se
svých snů”. V této kampani, která bude spuštěna na podzim roku 2013,
firma BRAUN spolu se Sebastianem, nabádá muže k tomu, aby se nikdy
nevzdávali svých snů.
# # #
O značce Braun
Braun, dceřiná společnost firmy Procter & Gamble, byla založená v
Německu v roce 1921. Firma vyrábí řadu různých malých domácích
spotřebičů, ve kterých se snoubí inovace, spolehlivost a kreativní design.
Mezi tyto spotřebiče patří elektrické holicí strojky, kosmetické produkty
a přístroje pro péči o vlasy. Produkty firmy Braun se prodávají na celém
světě. Nejnovější zprávy a podrobné informace o značce Braun najdete na
webových stránkách http://www.braun.com.
O společnosti Procter & Gamble
P&G poskytuje své služby přibližně 4,8 miliardám lidí po celém
světě prostřednictvím svých značek. Firma má jedno z nejsilnějších
portfolií prověřených a kvalitních značek, včetně Ace®, Always®, Ambi
Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®,
Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®,
Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®,
SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Firma P&G podniká ve zhruba 70
zemích světa. Navštivte http://www.pg.com pro poslední novinky a více
informací o P&G a jejích značkách
Fotografie/Multimediální galerie k dispozici na:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50695889&lang=en
Kronberg (Německo) 26. srpna (PROTEXT/BusinessWire) - Braun a Vettel
spojují síly, aby inspirovali muže k uskutečnění svých snů
Firma BRAUN dnes hrdě oznámila, že Sebastian Vettel, trojnásobný
vítěz mistrovství světa ve Formuli 1, se stal novým globálním ambasadorem
špičkové značky v oblasti péče pro muže, BRAUN. Oznámení této skvělé
spolupráce signalizuje také spuštění globální kampaně firmy BRAUN s
názvem „Držte se svých snů“.
Toto oznámení bylo učiněno na okruhu Formule 1 ve Spa-Francorchamps, kde
Sebastian Vettel řekl: “Vyrůstal jsem se značkou Braun. Oba pocházíme ze
stejné spolkové republiky Hesse, takže jde skutečně o hluboké spojení.
Vždycky jsem byl ohromen, kolik technologií je v holicích strojcích Braun.
Je to jako ve Formuli 1, nejnovější technologie, nejlepší design a záruka
dlouhodobé životnosti. Dělají prostě to, co od nich očekáváte. Jsem
hrdý na to, že mohu být vyslancem pánské značky Braun.”
Lakis Vasileiadis, globální marketingový ředitel firmy Braun,
poznamenal: “Jsme opravdu nadšeni, že můžeme Sebastiana přivítat jako
našeho nového vyslance. Je to pozoruhodný muž, kterému se podařilo splnit
si své sny díky tvrdé práci, přípravě, vytrvalosti a špičkovým
výkonům. Je jedničkou ve svém sportu. Stejně jako Max Braun, náš
zakladatel, šel Sebastian neúnavně za svým cílem. Je inspirací pro
milióny mužů a ideální osobou pro zastupování značky Braun.”
Technický pokrok vždy začíná snem. Max Braun, zakladatel společnosti
Braun, snil o vytvoření prvního elektrického holicího strojku. A od té
doby firma BRAUN nikdy nepřestala vytvářet inovativní produkty. Firma BRAUN
snila o vytvoření první „pračky“ na holící strojky a později o
prvním holicím strojku, který by chladil vaší kůži. Dnes jsou tyto sny
skutečností, díky systémům Braun Clean & Renew™ a Braun °CoolTec.
Firma BRAUN se nechává inspirovat muži jako je Sebastian: člověk,
který toho hodně dosáhl, který si dokázal splnit svůj sen stát se vůbec
nejmladším mistrem světa Formule 1 na světě. Vasileiadis dodává:
“Stejným způsobem věříme ve sny a chápeme je. A nejenom sníme, ale
uvádíme sny v život. A naším cílem je také inspirovat ostatní ke
splnění svých snů.”
Sebastian bude tváří nové kampaně firmy BRAUN s názvem: “Držte se
svých snů”. V této kampani, která bude spuštěna na podzim roku 2013,
firma BRAUN spolu se Sebastianem, nabádá muže k tomu, aby se nikdy
nevzdávali svých snů.
# # #
O značce Braun
Braun, dceřiná společnost firmy Procter & Gamble, byla založená v
Německu v roce 1921. Firma vyrábí řadu různých malých domácích
spotřebičů, ve kterých se snoubí inovace, spolehlivost a kreativní design.
Mezi tyto spotřebiče patří elektrické holicí strojky, kosmetické produkty
a přístroje pro péči o vlasy. Produkty firmy Braun se prodávají na celém
světě. Nejnovější zprávy a podrobné informace o značce Braun najdete na
webových stránkách http://www.braun.com.
O společnosti Procter & Gamble
P&G poskytuje své služby přibližně 4,8 miliardám lidí po celém
světě prostřednictvím svých značek. Firma má jedno z nejsilnějších
portfolií prověřených a kvalitních značek, včetně Ace®, Always®, Ambi
Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®,
Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®,
Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®,
SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Firma P&G podniká ve zhruba 70
zemích světa. Navštivte http://www.pg.com pro poslední novinky a více
informací o P&G a jejích značkách
Fotografie/Multimediální galerie k dispozici na:
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50695889&lang=en
Žádné komentáře:
Okomentovat