Počet zobrazení stránky

středa 14. března 2012

Ocenění EURONICS dodavatel roku 2011 získala překvapivě MORA

Ocenění EURONICS dodavatel roku 2011 získala překvapivě MORA

Společnost EURONICS ČR a.s., spravující
nejsilnější nezávislou síť elektro prodejců v České republice tvořenou
165 prodejnami, vyhlásila ocenění "Dodavatel roku 2011". V rámci své
výroční konference konané ve dnech 22. - 23. 2. 2012 v Praze, oznámila
výsledky interního hodnocení svých smluvních dodavatelů. Ocenění bylo
vyhlášeno ve čtyřech kategoriích. V segmentu velkých domácích
spotřebičů překvapivě zvítězila tuzemská značka MORA, která z první
příčky sesadila dlouholetého leadra této kategorie, společnost BSH
(Bosch, Siemens). "Ukazuje se tak, že i lokální značka, pokud vyrábí
kvalitní produkty, si najde své zákazníky," komentuje vítězství MORA
David Beneš, výkonný ředitel EURONICS.
Méně překvapivé bylo vítězství společnosti NIKON v kategorii
fotoaparátů a kamer. Obrat této společnosti v roce 2011 tvořil 54 % z
celého maloobchodního obratu sítě EURONICS. NIKON si tak obhájil své
prvenství z roku 2010. I další dvě kategorie měly stejné vítěze jako v
předešlém roce. SAMSUNG za segment spotřební elektroniky a společnost SEB
za malé domácí spotřebiče. Výsledky tohoto hodnocení jsou velmi
významné a vysoce hodnocené ze strany dodavatelů. Klíčovým faktorem pro
hodnocení je hlasování samotných členů Euronics, tedy bezmála 80
maloobchodníků působících v oblasti domácích spotřebičů a spotřební
elektroniky.

Jednotlivé Euronics prodejny rozhodovaly o svých oblíbených
dodavatelích na základě několika kritérií:
- sortiment zboží: kvalita produktů, inovace produktů, provedení
produktů a další
- marketingová podpora: společné marketingové akce, sdělovací
kampaně, POS materiály atd.
- komunikace: práce obchodních zástupců, dostupnost informací,
spolehlivost atd.
- profitabilita: hrubý zisk, rentabilita, cenová stabilita, ochrana
skladu a další
- dodávky: logistika (čas, kvalita), spolehlivé informace o dostupnosti
zboží, logistika atd.
- servis: lhůta vyřízení reklamací, před záruční servis apod

Žádné komentáře:

Okomentovat