Společnost EURONICS ČR a.s., spravující
nejsilnější nezávislou síť elektro prodejců v České republice tvořenou
165  prodejnami, vyhlásila ocenění "Dodavatel roku 2011". V rámci své
výroční  konference konané ve dnech 22. - 23. 2. 2012 v Praze, oznámila
výsledky  interního hodnocení svých smluvních dodavatelů. Ocenění bylo
vyhlášeno ve  čtyřech kategoriích. V segmentu velkých domácích
spotřebičů překvapivě  zvítězila tuzemská značka MORA, která z první
příčky sesadila dlouholetého  leadra této kategorie, společnost BSH
(Bosch, Siemens). "Ukazuje se tak, že  i lokální značka, pokud vyrábí
kvalitní produkty, si najde své zákazníky,"  komentuje vítězství MORA
David Beneš, výkonný ředitel EURONICS.
      Méně překvapivé bylo vítězství společnosti NIKON v kategorii
fotoaparátů a  kamer. Obrat této společnosti v roce 2011 tvořil 54 % z
celého  maloobchodního obratu sítě EURONICS. NIKON si tak obhájil své
prvenství z  roku 2010. I další dvě kategorie měly stejné vítěze jako v
předešlém roce.  SAMSUNG za segment spotřební elektroniky a společnost SEB
za malé domácí  spotřebiče. Výsledky tohoto hodnocení jsou velmi
významné a vysoce  hodnocené ze strany dodavatelů. Klíčovým faktorem pro
hodnocení je  hlasování samotných členů Euronics, tedy bezmála 80
maloobchodníků  působících v oblasti domácích spotřebičů a spotřební
elektroniky.
      Jednotlivé Euronics prodejny rozhodovaly o svých oblíbených
dodavatelích na  základě několika kritérií:
      - sortiment zboží: kvalita produktů, inovace produktů, provedení
produktů a  další
      - marketingová podpora: společné marketingové akce, sdělovací
kampaně, POS  materiály atd.
      - komunikace: práce obchodních zástupců, dostupnost informací,
spolehlivost  atd.
      - profitabilita: hrubý zisk, rentabilita, cenová stabilita, ochrana
skladu  a další
      - dodávky: logistika (čas, kvalita), spolehlivé informace o dostupnosti
zboží, logistika atd.
      - servis: lhůta vyřízení reklamací, před záruční servis apod
Žádné komentáře:
Okomentovat