Počet zobrazení stránky

čtvrtek 29. března 2012

Kdo se stane Zaměstnavatelem roku? Studenti vysloví svůj názor.

Kdo se stane Zaměstnavatelem roku? Studenti vysloví svůj názor.

Studenti vysokých škol a univerzit po celé
České republice mají možnost do poloviny dubna vyslovit své preference o
nejatraktivnějším zaměstnavateli v ČR na základě každoročního
průzkumu The Most Desired Company, pořádaným studentskou organizací
AIESEC. Udrží si své postavení na vrcholu ČEZ nebo jej nahradí Google a
Komerční banka, kteří loni skončili na předních místech? A možná se
preference studentů zaměří úplně jinam. To se dozvíme již v polovině
června při slavnostním vyhlášení ankety.
Hlavní změnou oproti minulým ročníkům je, že hlasování proběhne
pouze online, a to na internetové stránce mdc.aiesec.cz. Další novinky
představují organizátoři celého projektu: "Pro studenty, kteří vyplní
dotazník, jsou připravené lákavé ceny v podobě iPodu, shadowing manažerů
v jejich nejoblíbenější společnosti či jako každý rok - zahraniční
stáž zdarma," říká Tomáš Buchwaldek zastupující AIESEC. "Celkově
máme zájem, aby průzkum mapoval představy vysokoškolských studentů o
jejich budoucím zaměstnání, ale i do oblasti hodnocení výuky a přípravy
ze strany akademické půdy, čímž by se dotazník dal použít jako zpětná
vazba pro vysoké školy," doplňuje.
V loňském roce výsledky ukázaly zvýšení zájmů studentů o
společnosti z technických oborů oproti stagnaci firem ze sektoru
ekonomického. To, zda se loňský trend potvrdí, se ukáže až na konci
května, kdy budou zpracovány veškerá data. Výsledky budou zveřejněny
při slavnostním vyhlášení ankety Zaměstnavatel roku 2012 konaném v
polovině června v Praze.
Letošní průzkum, který navazuje na letitou tradici od roku 1994, se
bude zaměřovat na zjištění preferencí především mezi humanitními a
technickými obory. Dotazník je sestavován organizátory průzkumu
studentskou organizací AIESEC a zpracovatelem dat agenturou Tambor. Cílem
je
zjistit informace od studentů ze základních dvou oblastí. První část se
týká profilu studentů a jejich připravenosti ze strany vysokých škol, a
druhá část se týká zaměstnavatelského trhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat