eMerite.cz spouští on-line rozhraní
integrující výsledky monitoringu sociálních médií z více softwarů.
      Vlastní prostředí, v němž si mohou uživatelé služby eMerite VOBID
prohlížet  výsledky vyhledávání několika softwarových nástrojů pro
monitoring  internetových diskusí, zprovoznila společnost eMerite. Rozhraní
"VOBID  online" tak zachycuje až trojnásobně více výskytů klíčových
slov, než kolik  jsou schopny vyhledat jednotlivé nástroje pro social media
monitoring.  Autorem unikátní aplikace je internetová agentura FG Forrest.
      Cílem vytvoření "VOBIDu online" bylo ukázat, o kolik větší
množství  diskusních příspěvků s klíčovými slovy lze najít, jsou-li
vyhledávána  souběžně několika softwary. Výčet nástrojů, jejichž data
aplikace  integruje, se průběžně mění podle toho, jak kolísá jejich
schopnost  prohledávat internetové diskuse v češtině nebo jiném
požadovaném jazyce.  Softwarovými nástroji, jejichž funkcionalitu eMerite
sleduje a ve vhodných  případech využívá, patří např. Alterian SM2,
Ataxo Social Insider,  Attentio, Brandwatch, Radian 6, Sysomos nebo Synthesio.
      Diskusní příspěvky integrované do "VOBIDu online" pocházejí z
komentářů pod  články na různě zaměřených serverech, z tematických
diskusních fór, z  blogů, ze spotřebitelských hodnocení na e-shopech a ze
sociálních médií  (Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Foursquare apod.).
"Naši klienti se  mohou v integrovaném rozhraní přesvědčit, jak omezené
jsou vyhledávací  schopnosti jednotlivých softwarů, pokud jsou využívány
samostatně,"  poznamenal Martin Petrášek, ředitel společnosti eMerite.
"Snaha  maximalizovat počet nalezených příspěvků však přináší také
zvýšení počtu  nerelevantních výskytů klíčových slov, které klientům
nepřinášejí žádné  užitečné informace," upozornil Petrášek a
pokračoval: "Jestliže jeden  software najde například tisíc zmínek o
klientovi a z nich polovinu  nerelevantních, druhý software další tisíc s
polovinou nerelevantních a z  tisíce příspěvků ze třetího softwaru bude
bezcenných rovněž půlka, zvyšují  se nároky na vyhodnocení textů
integrovaných do VOBIDu online na  trojnásobek. Proto nenecháváme obsahovou
analýzu výsledků shromážděných  více softwary na klientech, ale
vyhodnocení provádějí naši zkušení  analytici."
      Společnost eMerite poskytuje monitoring sociálních médií, resp.
vyhodnocování obsahu internetových diskusí (VOBID) od roku 2009. Odběrateli
  služby jsou např. AAA AUTO, Danone, HBO, Komerční banka, Tesco Stores,
Vodafone a další. eMerite v ČR dlouhodobě spolupracuje s výzkumnou
agenturou Ipsos, pro jejíž klienty zpracovala v roce 2011 řadu komplexních
Social Listening Projects.
Počet zobrazení stránky
úterý 13. března 2012
eMerite zpřístupňuje monitoring sociálních médií různými softwary
eMerite zpřístupňuje monitoring sociálních médií různými softwary
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat