Počet zobrazení stránky

pátek 24. února 2012

Vodafone dnes spouští novou internetovou samoobsluhu

Vodafone od základu přepracoval zákazníky často kritizovanou službu,
pomocí níž si mohou sami přes internet nastavovat parametry svého
telefonního tarifu. Přechod na novou verzi začne dnes v šest hodin večer
a operátor varuje před možností technických problémů:

"V souvislosti se spuštěním nové Samoobsluhy a rozšířením portfolia
datových tarifů odstaví Vodafone na část víkendu své samoobslužné
systémy. Dočasné omezení funkce se bude od pátku 24. 2. od 18:00 týkat
Internetové, Mobilní, SMS i Hlasové samoobsluhy. Na běžný provoz sítě,
tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný
vliv. Plně funkční zůstane i e-Shop a Vodafone park. (…) Zákazníkům s
aktivními předplacenými kartami doporučujeme dobíjet během víkendu přes
bankomaty nebo dobíjecí terminály Sazka," informuje mluvčí firmy Jana
Háková.

Nová Internetová samoobsluha bude podle ní rychlejší, stabilnější a bude
poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

„Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý
přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou," řekl Peter Baláž, manažer
on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Žádné komentáře:

Okomentovat